dilluns, 14 de gener del 2013

I de què va la pròxima lectura?

Cada llibre nou ens obre un munt d'interrogants.



però no em refereixo a aquests interrogants:

- quantes pàgines té? Quant val? Per a quan l'hem de tenir llegit?....

A l'hora de triar un llibre, sovint ens guiem per la portada i la contraportada.
Bé, ja sabeu el títol del llibre La mort a dos-cents deu. També el nom de l'autor, Jordi Cervera, reusenc.

A la contrada hi podríeu trobar dades sobre l'autor, però no pas un tastet de l'argument. Com podríeu informar-vos? 

La vostra primer tasca, d'abans de llegir és buscar aquesta informació.

3 comentaris:

Nerea Sánchez ha dit...

La descripció le pogut trobar en aquesta pàgina web, http://www.edebe.es/publicaciones-generales/libro-la-mort-a-dos-cents-deu=3019=2=4
Però no m'ha fet falta buscar-ho a internet ja que en la pestanya del llibre es pot trobar la mateixa informació que he ajuntat. El llibre parla sobre uns crims que l'inspector Pons no podra resoldre sense l'ajuda de la Carla Pons, pel que veig el llibre m'agradarà.

Unknown ha dit...

Com bé han dit els meus companys, és una historia on es pot trobar fácilment el resum per internet o bé, a la contraportada del llibre. Jo he trobat un petit resum del llibre a aquesta página http://alombradelcrim.blogspot.com.es/2011/10/la-mort-dos-cents-deu-de-jordi-cervera.html

En la meva opinió veig que aquest llibre m'enganxarà.

Unknown ha dit...

Jo la informació sobre el llibre la he trobat molt fàcilment igual que el seu resum
http://aquifemtertulia.blogspot.com.es/2012/01/una-de-lladres-i-serenos.html